[English] [Polski]
   HOME       O FIRMIE       PRODUKTY I USŁUGI       Baza internetowa - Gospodarka SŚDP       ePIB   
INFORMACJA GOSPODARCZA I SPOŁECZNA
MONITOROWANIE ZJAWISK I PROCESÓW GOSPODARCZYCH ORAZ SPOŁECZNYCH
PROGRAMY ANALITYCZNE
BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKÓW
Propozycje badawcze
Techniki badawcze
Ogólnopolski sondaż ankietowy
Zogniskowane wywiady pogłębione FGI (Fokus Group Interview)
Indywidualne wywiady pogłębione IDI (In-Depth-Interview)
Badania eksperymentalne
PONT Info - HOME Produkty i usługi BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKÓW Techniki badawcze Badania eksperymentalne
Badania eksperymentalne


METODY REALIZACJI:

1. Testy produktów.

2. Testy materiałów promocyjnych i informacyjnych.

  • dobór grupy badanej i kontrolnej,
  • przygotowanie próbek materiałów podlegających ocenie,
  • przeszkolenie moderatorów przeprowadzających eksperyment,
  • przeprowadzenie badania.

PRÓBA:

Kształt i wielkość próby będzie możliwy do ustalenia po dokładnym określeniu problematyki badawczej. Nasza ogólnopolska sieć koordynatorów odpowiedzialnych za selekcję respondentów pozwala na przeprowadzenie badań we wszystkich miejscowościach w Polsce i dotarcie do różnie zdefiniowanych grup respondentów.

ZALETY:

  • szybkość realizacji badania,
  • niskie koszty uzyskania informacji,
  • indywidualizacja kryteriów do wyróżnionych segmentów konsumentów i grup produktów.

MATERIAŁY UZYSKANE Z BADANIA:

  • raport,
  • wyniki testów eksperymentów,
  • prezentacja wyników.

KOSZT:

1 grupa eksperymentalna od 6 000 zł + 23% VAT w zależności od zakresu badania.

05-502 Bobrowiec, ul. Mazowiecka 84 A,
Tel.: (48-22)702 00 68
E-mail: pont@pontinfo.com.pl