[English] [Polski]
   HOME       O FIRMIE       PRODUKTY I USŁUGI       Baza internetowa - Gospodarka SŚDP       ePIB   
INFORMACJA GOSPODARCZA I SPOŁECZNA
MONITOROWANIE ZJAWISK I PROCESÓW GOSPODARCZYCH ORAZ SPOŁECZNYCH
PROGRAMY ANALITYCZNE
BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKÓW
Propozycje badawcze
Techniki badawcze
Ogólnopolski sondaż ankietowy
Zogniskowane wywiady pogłębione FGI (Fokus Group Interview)
Indywidualne wywiady pogłębione IDI (In-Depth-Interview)
Badania eksperymentalne
PONT Info - HOME Produkty i usługi BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKÓW Techniki badawcze Ogólnopolski sondaż ankietowy
Ogólnopolski sondaż ankietowy


BADANIE ILOŚCIOWE

METODA REALIZACJI:

  • przygotowanie kwestionariusza,
  • badanie pilotażowe,
  • przeszkolenie koordynatorów,
  • przeprowadzenie sondażu,
  • laserowe lub ręczne kodowanie danych,
  • przygotowanie danych (analiza),
  • przygotowanie raportu.

PRÓBA:

W przypadku badania gospodarstw domowych sondaż będzie przeprowadzony na standardowej próbie losowo-adresowej 1000 gospodarstw domowych. Ankietowaniem zostaną objęte tzw. “głowy rodziny” czyli osoby odpowiedzialne za podejmowanie decyzji finansowych. Próba będzie sporządzona na podstawie ogólnopolskiego spisu mieszkańców PESEL oraz danych GUS.

W przypadku badania przedsiębiorstw sondaż będzie przeprowadzony na standardowej próbie losowo-adresowej przedsiębiorstw reprezentatywnej ze względu na wybrane cechy ekonomiczne. Liczebność próby zależna od celu badania. Respondentami mogą być dyrektorzy generalni, dyrektorzy ds. ekonomicznych lub marketingu bądź też inne wskazane osoby zatrudnione w przedsiębiorstwie.

ZALETY:

  • możliwość powtarzania badania co obniża koszty realizacji,
  • możliwość śledzenia dynamiki badanych zjawisk oraz trendów,
  • otrzymanie wyników ważnych dla całej populacji.

MATERIAŁY UZYSKANE Z BADANIA:

  • raport,
  • prezentacja wyników.

KOSZT:

od 32 000 zł + 23% VAT w zależności od zakresu badania.

05-502 Bobrowiec, ul. Mazowiecka 84 A,
Tel.: (48-22)702 00 68
E-mail: pont@pontinfo.com.pl