[English] [Polski]
   HOME       O FIRMIE       PRODUKTY I USŁUGI       Baza internetowa - Gospodarka SŚDP       ePIB   
INFORMACJA GOSPODARCZA I SPOŁECZNA
MONITOROWANIE ZJAWISK I PROCESÓW GOSPODARCZYCH ORAZ SPOŁECZNYCH
PROGRAMY ANALITYCZNE
BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKÓW
Propozycje badawcze
Badania rynku i sprzedaży
Badania firmy i działalności gospodarczej sektora lub branży
Badania otoczenia działalności przedsiębiorstwa
Badania konsumentów
Badania produktów
Badania cen
Badania dystrybucji
Badania reklamy
Techniki badawcze
PONT Info - HOME Produkty i usługi BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKÓW Propozycje badawcze Badania produktów
Badania produktu


CEL BADAŃ: ocena szans powodzenia produktu na rynku

Badanie to koncentruje się na:

1. Określeniu stopnia zaspokojenia potrzeb przez produkt. Badanie realizowane jest poprzez konstrukcję skali zaspokojenia potrzeb oraz zidentyfikowaniu możliwości zaspokojenia potrzeb na rynku w ogóle.

2. Pozycjonowaniu produktu na rynku poprzez:

  • segmentację rynku produktów według cech strategicznych,
  • identyfikację słabych i mocnych stron różnego pozycjonowania produktu,
  • pozycjonowanie produktu na mapie mentalnej konsumentów.
05-502 Bobrowiec, ul. Mazowiecka 84 A,
Tel.: (48-22)702 00 68
E-mail: pont@pontinfo.com.pl