[English] [Polski]
   HOME       O FIRMIE       PRODUKTY I USŁUGI       Baza internetowa - Gospodarka SŚDP       ePIB   
INFORMACJA GOSPODARCZA I SPOŁECZNA
MONITOROWANIE ZJAWISK I PROCESÓW GOSPODARCZYCH ORAZ SPOŁECZNYCH
PROGRAMY ANALITYCZNE
BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKÓW
Propozycje badawcze
Badania rynku i sprzedaży
Badania firmy i działalności gospodarczej sektora lub branży
Badania otoczenia działalności przedsiębiorstwa
Badania konsumentów
Badania produktów
Badania cen
Badania dystrybucji
Badania reklamy
Techniki badawcze
PONT Info - HOME Produkty i usługi BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKÓW Propozycje badawcze Badania rynku i sprzedaży
Badania rynku sprzedaży


CEL BADAŃ: charakterystyka podaży

1. Segmentacja rynku ze względu na jego strukturę przedmiotową i podmiotową. Badanie to pozwala wyodrębnić homogeniczne grupy firm konkurujących na rynku, konsumentów oraz produktów.

2. Określenie warunków równowagi rynkowej oraz zmian w wielkości sprzedaży. Badanie to pozwala zidentyfikować stymulanty i destymulanty pojemności i chłonności rynku.

3. Określenie kierunków zmian wielkości i struktury rynku.
Badanie to dotyczy dynamiki rynku oraz jego składowych.

4. Pozycjonowanie firmy na rynku.
Badanie to obejmuje:

  • określenie pozycji firmy oraz marki na rynku,
  • ocenę obecności w sieci dystrybucji.

5. Określenie możliwości modernizacji dystrybucji i sprzedaży.

6. Ocena skuteczności podejmowanych działań we wszystkich obszarach marketingu.

05-502 Bobrowiec, ul. Mazowiecka 84 A,
Tel.: (48-22)702 00 68
E-mail: pont@pontinfo.com.pl